Conditii generale

Chiriaşul este rugat să citească cu atenţie şi să-şi exprime acordul asupra acestor condiţii prin semnarea şi acceptarea prevederilor acestora.

Proprietarul are dreptul de a refuza închirierea autovehiculului faţă de un client, fără explicaţii suplimentare.

 

1. VÂRSTA CHIRIAŞULUI

Vârsta minimă a şoferului este de 21 ani. Acesta trebuie să posede permis de conducere valabil, de minim 1 an.
Clientul este responsabil financiar faţă de proprietar pentru distrugerile sau accidentele produse asupra autovehiculului închiriat de către un şofer care nu este autorizat de către proprietar.

 

2. LIVRAREA/RIDICAREA

Autovehiculul este livrat clientului în condiţii perfecte, fără defecte vizibile. Orice reclamaţie referitoare la starea acestuia trebuie făcută la livrare. Clientul îşi asumă obligaţia de a returna autovehiculul în condiţii bune, împreună cu toate documentele, accesoriile şi echipamentele aferente, la data şi locul stabilite în contract. Dupa o întârziere mai mare de 3 ore se consideră ca autovehiculul a fost furat şi se anunţă Poliţia.

 

3. CONDIŢIILE DE UTILIZARE

Clientul este de acord cu următoarele condiţii. Autovehiculul închiriat nu trebuie folosit sau condus:
a) împotriva prevederilor legale referitoare la trafic, vamă sau altele;
b) pentru transportul obiectelor şi al pasagerilor c) permiţând supraîncărcarea cu pasageri sau bagaje, faţă de numărul de locuri sau greutatea admisă, înscrisă în certificatul de înmatriculare. d) pentru a împinge sau tracta alt autoturism, remorcă sau alt vehicul;
e) sub influenţa alcoolului, medicamentelor, narcoticelor / somniferelor sau a altor substanţe care pot afecta concentrarea şoferului sau a capacităţii acestuia de a conduce.
f) în cazul apariţiei unei defecţiuni; în acest caz maşina va trebui să fie reparată la o unitate service acceptată de către proprietar.
g) în competiţii, curse sau teste;
h) maşina nu trebuie lăsată cu cheile în contact, neîncuiată sau cu geamurile deschise;
i) maşina nu poate fi condusă în afara instrucţiunilor şi recomandărilor producătorului.
j) sa conduca autovehiculul pe drumurile publice si nu in afara lor

k) la închirierea autovehiculului cetățenii S.U.A., Canada și Australia trebuie  dețină un Permis Internațional de Conducere valabil pe toată perioada închirierii auto.

Nerespectarea condiţiilor de folosire a maşinii îl face pe client responsabil financiar faţă de proprietar.

 

4. PLATA

Clientul îşi asumă responsabilitatea de a plăti proprietarului următoarele:
a) tariful specificat în Contractul de închiriere;
b) maşina este livrată / ridicată cu rezervorul plin. Orice diferenţă de combustibil va fi plătită proprietarului;
c) perioada minimă de închiriere este de 24 ore. Prima ora după cele 24 este gratuită. Orice întârziere mai mare de 1 ora este considerată o zi întreagă şi se taxează cu tariful standard;
d) amenzile din trafic sau oricare alte încălcări ale legii – Codului Rutier;
e) în cazul pierderii documentelor maşinii, a Contractului de Închiriere sau a cheilor maşinii se va aplica o penalizare de 200 €;
f) GARANŢIA perceputa este intre 300 si 1500  € in functie de tipul de autovehicul. Garantia se blocheaza de pe un card bancar valabil pe perioada inchirierii .Aceasta va fi returnată la predarea maşinii, dacă se constată că este în bune condiţii si in aceeasi stare in care a fost predata exceptand uzura normala, cu toate documentele, accesoriile şi echipamentele şi este înapoiată la locul, data şi ora stabilite în contract;
Dacă maşina este zgâriată, are vopseaua sărită, bara îndoită, spartă sau prezintă alte daune, garanţia depusă nu va mai fi returnată.

 

5. ASIGURAREA

Proprietarul are asigurare  pentru autovehiculele închiriate.
Clientul este responsabil şi este de acord să plătească toate cheltuielile şi valoarea pagubelor pentru:
a) exploatarea improprie a maşinii închiriate, precum şi a pagubelor produse asupra motorului, a cutiei de viteze sau diferenţialului ca urmare a scăderii nivelului uleiului sau a supraîncălzirii;
b) pagubele produse asupra anvelopelor sau camerelor prin tăierea, înţeparea sau explozia acestora;
c) pagubele produse datorită suprasolicitării componentelor instalaţiei electrice;
d) pagubelor de orice fel produse asupra maşinii închiriate ca o consecinţă a conducerii pe drumuri inundate;
e) pagubelor produse asupra oricăror subsisteme sau componente ale maşinii ca o consecinţă a nerespectării regulilor de circulaţie şi a regulilor privind siguranţa traficului, precum şi a regulilor referitoare la transportul bagajelor şi al aranjării acestora în timpul transportului;
f) pagubelor produse banchetelor, mochetei, tapiseriei sau altor elemente interioare ale maşinii;
g) pagubelor produse maşinii ca o consecinţă a folosirii acesteia în curse, întreceri sau antrenamente;
h) pagubelor produse asupra maşinii dacă:
– accidentul a fost produs din culpă;
– accidentul a fost produs în urma conducerii sub influenţa alcoolului, medicamentelor, somniferelor, sau a altor substanţe care pot afecta capacitatea de concentrare a şoferului şi a capacitaţii de a conduce, precum şi în timpulsăvârşirii altor delicte privind circulaţia pe drumurile publice, deşi aceste fapte nu s-au produs pe drumurile publice sau în timpul comiterii altei încălcări ale legii;
– accidentul s-a produs, iar autorul încearcă să se eschiveze;
– furt sau tentativă de furt, neconfirmată de Poliţie sau dacă Poliţia nu a primit nici o plângere asupra spargerii sau a tentativei de spargere; dacă persoane din familia clientului sunt implicate în furtul sau pregătirea tentativei de furt sau, în cazul persoanelor juridice, a persoanei delegate;

 

6. COMPENSĂRI

Proprietarul nu poate fi responsabil pentru accidentele produse de client sau de însoţitorii acestuia, care pot afecta funcţionarea maşinii, precum şi pentru pierderea obiectelor din interiorul acesteia.

 

7. ACCIDENTE, PAGUBE, FURT

Clientul este de acord să apere interesele proprietarul şi ale companiei de asigurări în caz de accident, furt sau distrugeri prin:
a) obţinerea numelor şi adreselor martorilor oculari şi a părţii implicate;
b) să nu abandoneze maşina fără a fi păzită;
c) anunţarea telefonică a proprietarului, în maximum 3 ore de la producerea oricărui incident;

Documentele ce trebuie obţinute în caz de accidente, pagube sau furt
Următoarele documente trebuie obţinute de la Circa de Poliţie, imediat după accident sau furt, iar în acestea trebuie menţionat:
1. Raportul poliţie / anexa 2: semnat de ofiţerul care l-a întocmit si stampilat se va consemna OBLIGATORIU, în caz de accident, dacă autovehiculul a fost condus sau nu sub influenţa alcoolului;
2. Autorizaţia de reparare cu semnătura ofiţerului care a scris-o şi ştampila Secţiei de Poliţie.
În cazul neprezentării documentelor menţionate anterior sau al încălcării legilor române, a Codului Rutier sau a condiţiilor Contractului de închiriere, clientul / şoferul acestuia este responsabil pentru toate pagubele, costurile sau pierderile cauzate proprietarului.

 

8. VALABILITATEA

Clientul este de acord cu nulitatea oricăror termini şi condiţii care au intervenit fără notificarea în scris a acestuia şi fără acordul părţilor.

 

9. JURISDICŢIA

Orice conflict care poate apare în urma închirierii, conform termenilor anteriori, va fi soluţionat de către Tribunalul Municipiului Bucureşti.

 

10. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

BDT Rent a Car respecta confidentialitatea vizitatorilor si utilizatorilor site-ului  si se angajeaza sa protejeze datele cu carater personal, respectand regulamentul nr. 679 din 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice in ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi privind libera circulaţie a acestor date .

Cititi cu atentie informatiile de mai jos pentru a afla care sunt datele colectate, modul in care le colectam, scopul in care acestea sunt colectate, perioada de stocare, dar si drepturile pe care le aveti.

Operatorul datelor pe care le furnizati utilizand platforma web www.bdtrentacar.ro este SC Business Development Team Services SRL, CUI RO 1891889,  J40/12812/2006 , Sediu,Bucuresti, str Dambovitei, nr 10B, Sect 6 mail data@bdtrentacar.ro, telefon. 021.220.91.97, numita in continuare BDT Rent a Car.

BDT Rent a Car ia toate masurile necesare ca stocarea datelor sa se faca in siguranta si nu va dezvaluii datele catre terte parti (agentii sau furnizori) decat in baza unor contracte, asigurandu-se ca acestia fac toate demersurile pentru a le pastra in siguranta, sau in situatiile in care aceasta reprezinta o obligatie legala.

 

Ce date colectam:

  • Date furnizate prin interactiuni directe cum ar fi nume, prenume, adresa de email sau telefon atunci cand ne contactati prin intermediul interfetelor de contact din web site sau prin email, dar si atunci cand alegeti sa comentati articolele de pe blog.
  • Date colectate automat, stocate si prelucrate doar anonimizat sau pseudonimizat, eliminand pe cat posibil orice posibilitate ca acestea sa fie atribuite unei persoane fizice prin utilizarea de informatii suplimentare. Colectarea automata a datelor se face folosind platforma Google Analytiics. Daca doriti sa blocati colectarea de date prin Google Analytics accesati link-ul Google Analytics Opt-out Add-on ( https://chrome.google.com/webstore/detail/google-analytics-opt-out/fllaojicojecljbmefodhfapmkghcbnh?hl=en ).
  • Serviciile noastre nu sunt destinate copiilor sub 16 ani. Daca constatam ca o persoana sub 16 ani ne-a furnizat date cu caracter personal, o vom sterge imediat din toate bazele noastre de date.
  • www.bdtrentacar.ro foloseste si plug-in de la terti sub forma de buton de distribuire pentru Facebook, Twitter, Google Plus, Youtube si Whatsapp. Cu ajutorul acestui buton puteti distribui continutul nostru pe platforma tertilor. Acesti terti ar putea lega interactiunea cu platforma noastra cu contul dvs. Prin urmare, cititi politicile de confidentialitate ale acestora inainte de a distribui.

 

De ce colectam datele dumneavoastra:

Colectam datele dumneavoastra, furnizate voluntar, in procesul de ofertare, in scopul implementarii contractelor comerciale, in scopul imbunatatirii servciilor si a platformei web, in scopul informarii si promovarii activitatilor noastre, sau pentru indeplinirea obligatiilor legale.

 

Perioada de stocare a datelor colectate:

Datele colectate prin platforma web vor fi stocate timp de 38 de luni. In cazul in care exista motive legitime şi imperioase care justifică extindere perioadei de prelucrare aceasta va fi extinsa pana la momentul in care aceste motive nu vor mai exista.

 

Drepturile persoanelor ale caror date sunt prelucrate:

  • Dreptul de a solicita accesul la datele dvs. personale. Aceasta va permite sa primiti o copie a datelor personale pe care le detinem despre dvs
  • Dreptul de a solicita corectarea datelor pe care le avem despre dvs. Ne puteti solicita rectificarea datelor incomplete sau inexacte pe care le detinem despre dvs.
  • Dreptul de a solicita restrictionarea prelucrarii datelor dvs. personale. Aceasta va permite sa ne cereti sa suspendam procesarea datelor dvs. pentru  o perioada pe care o veti specifica in cererea de restrictionare
  • Dreptul de a solicita stergerea datelor dvs. personale. Acest lucru va permite sa ne cereti sa stergem sau sa eliminam datele personale. Va specificam ca, in anumite scopuri, suntem obligati din punct de vedere legal sa pastram datele dvs.
  • Dreptul de a va opune prelucrarii datelor dvs. personale cu excepţia cazului in care operatorul demonstrează că are motive legitime şi imperioase care justifică prelucrarea şi care prevalează asupra intereselor, drepturilor şi libertăţilor persoanei vizate sau că scopul este constatarea, exercitarea sau apărarea unui drept in instanţă.
  • Dreptul de a solicita transferul datelor dvs. personale catre dvs. sau catre un tert. In urma solicitarii dumneavoastra va vom furniza dvs. sau unui tert pe care l-ati ales, datele dvs. personale intr-un format structurat, utilizat in mod obisnuit, care poate fi citit de masina.
  • Dreptul de a va retrage in orice moment consimtamantul privind prelucrarea datelor dvs. personale. Acest lucru nu afecteaza legalitatea oricarei prelucrari pe care am efectuat-o deja pe baza consimtamantului dat anterior sau obligatiile legale pe care le avem.
  • Dreptul de a depune o plangere, cu referire la folosirea datelor personale, catre operator sau catre organele abilitate

 

Pentru informatii suplimentare dar si pentru exericitarea oricaruia din drepturile dumneavoastra va rugam sa ne contactati la adresa de email: data@bdtrentacar.ro .

Translate »